Tiltak

22 artikler i denne kategorien (Viser artiklene 1 - 15)

Turløyper på Hellvik

Arne Hafsø har ryddet og merket over 30 km turløyper på Hellvik og i omegn, og lagt ned et enormt dugnadsarbeid som vil komme alle turinteresserte til gode!

Kristin Svendsen( 4. mai 2011 )

Nyinnflyttede Hellviksbuer

Velforeningen ønsker å få en oversikt over de som har flyttet til Hellvik i løpet av de siste par årene.

Kristin Svendsen( 8. mars 2011 )

Merking av turløyper på Hellvik

Arne Hafsø vil i løpet av våren gå i gang med å merke en rekke turløyper på Hellvik.

Kristin Svendsen( 2. mars 2011 )

Flott dugnadsinnsats!

Takk til alle som bidro på dugnaden ved Hellviksvatnet i dag! Det ble en effektiv og vellykket ettermiddag, med fint vær, kake og kaffe. En spesiell takk til Hellvik Hus som sponset velforeningen med materialene vi trengte for å fikse stupebrettet!

Kristin Svendsen( 27. mai 2010 )

Dugnad Hellviksvatnet

Det vil bli dugnad i området rundt Hellviksvatnet torsdag 27. mai kl. 17. Håper så mange som mulig kan avse et par timer denne ettermiddagen til å klargjøre Hellviksvatnet for nok en sommersesong. Takket være dugnadsinnsats i regi av velforeningen i tidligere år, er det bare snakk om å vedlikeholdet området. Vi regner med at kommunen også snarlig får på plass toalettet som har stått i området.

Kristin Svendsen( 23. mai 2010 )

Interessert i boligtomt på Hellvik?

Hellvik Velforening oppfordrer alle som er interessert i tomt på boligfeltet Tuå til å skrive seg på vår liste over mulige kjøpere!

Kristin Svendsen( 13. april 2010 )

<< forrige side    neste side >>